• Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem WYGODNY ZWROT

Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres mail@techlovers.pl lub tradycyjną na adres:

TECHLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Tadeusza Rejtana 27D
35-326 Rzeszów

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
W systemie zwrotów udostępniamy możliwość bezpłatnego oraz płatnego odesłania zwracanych produktów. Zwracane towary możesz również odesłać samodzielnie (nie korzystając z systemu zwrotów), na własny koszt i ryzyko.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
TECHLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Tadeusza Rejtana 27D
35-326 Rzeszów

  • Upppsss....



Sklep nieczynny


Przepraszamy, aktualnie trwają prace serwisowe. Likwidacja sklepu.


Szanowni Klienci,
W trakcie działania naszych sklepów internetowych obsłużyliśmy kilka tysięcy osób. Dostarczyliśmy tysiące sztuk towarów, które mogliście nabyć w najlepszych cenach w Polsce. Jakość obsługi i Wasze zadowolenie były dla nas jednymi z najważniejszych celów. Cele te zostały niemal w stu procentach osiągnięte.
Niestety, pojawiające się wyzwania, takie jak niestabilność rynku i problem z dostępnością niektórych towarów, rosnące koszty zatrudnienia, koszty transportu, koszty użytkowania lokalu i idąca za tym niższa opłacalność sprzedaży, sprawiły, że dalsze prowadzenie sklepów stało się bezsensowne.
Z uwagi na powyższe czynniki zdecydowaliśmy o zamknięciu sklepów internetowych, działających pod adresem sklep.techlovers.pl i unitronik.pl, od dnia 1.07.2024 r.
Firma skupi swoje działania na obszarze specjalistycznych usług serwisowych, świadczonych dla podmiotów gospodarczych, oraz działalności szkoleniowej, edukacyjnej z zakresu elektroniki i automatyki przemysłowej.
Obsługa klientów, którzy dokonali zakupu w naszych sklepach, prowadzona jest pod adresami mail, które były udostępnione w trakcie transakcji, oraz dodatkowym: pomoc@techlovers.pl. Wszelkie sprawy dotyczące obsługi posprzedażowej, zwrotów, reklamacji, roszczeń, prosimy zgłaszać na podany adres mail.


Z wyrazami szacunku,
Zarząd Techlovers sp. z o.o.



Under Construction